پیش بینی اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته هنر انقلاب گیلان
کد خبر: 4047990
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

پیش بینی اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته هنر انقلاب گیلان

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از پیش بینی بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری ویژه هفته هنر انقلاب در استان خبر داد و گفت: نقش هنر برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی بر کسی پوشیده نیست.

پیش بینی بیش از ۵۰ برنامه در هفته هنر انقلاب گیلانبه گزارش ایکنا از گیلان، رضا ثقتی، مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، امروز، 20 فروردین در دیدار با رئیس حوزه هنری استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی، اظهار کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای بروز و ظهور گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه براساس رویکرد دولت سیزدهم لحظه ای توقف و کوتاهی در حوزه تقویت و نشر هنر انقلاب پذیرفته نیست، افزود: بدون لکنت و تعارف از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به خاستگاه مردمی انقلاب و فرهنگ و هنر انقلاب، تصریح کرد: گفتمان انقلاب خاستگاه دولت سیزدهم نیز است، زیرا مردم این دولت را به واسطه اهتمام بر آرمان و شعار انقلاب انتخاب کردند.

ثقتی، با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد استان همه ظرفیت ها و اعتبارات و مجموعه های تحت مدیریت خود را در راستای تقویت گفتمان هنر انقلاب به کار گرفته است، گفت: اگرچه مسیر تقویت هنر انقلاب پر فراز و نشیب است، اما با فضای یکدل و یکدستی که بر کشور حاکم است، فرصت چنین اقدامی را داریم.

وی کارهای بر زمین مانده حوزه هنر انقلاب را بسیار دانست و بیان کرد: باید غبار مهجوریت و مظلومیت را از چهره هنر انقلاب بزداییم و این جریان و گفتمان را فراگیر کنیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، مدیریت جدید حوزه هنری استان گیلان را به مثابه جاری شدن خون تازه در رگ های این مجموعه انقلابی دانست و متذکر شد: هنرمندان ارزشی که همواره دغدغه فرهنگ انقلاب را دارند، امیدوار شده اند و لذا انتظار ما از حوزه هنری بالاست و در کنار شما هستیم.

وی با بیان اینکه جریان جبهه متحد فرهنگی گیلان را با جدیت جلو می بریم، اظهار کرد: این جریان در راستای تحقق اهداف انقلاب شکل گرفته است و امیدواریم با تعامل موجود در بین مجموعه های فرهنگی و پای کار آوردن ظرفیت های مردمی، در سال جاری شاهد اتفاقات خوبی در حوزه هنر انقلاب باشیم.

ثقتی از پیش بینی بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری ویژه هفته هنر انقلاب در استان خبر داد و گفت: نقش هنر برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha